dimecres, 22 d’abril del 2009

3. SEGUIMENT I EVOLUCIÓ DE LA WEBQUEST





















Vam començar tres en el grup, però per un problema "lingüístic" vam acabar siguent dos treballant en la PAC. Vam donar diferents idees respecte al mateix tema,i després d'una conversa a través del messenger vam redactar les idees per crear la nostra webquest. Un cop vam tenir la línea de treball, ens ha costat força plasmar-les sobre el paper, ja que teníem moltes idees i dificultat per convertir-les en activitats.
Des de bon començament, vam decidir dirigir-la per treballar amb alumnes d'ESO, sense especificar cap curs en concret, ja que el treball es podria fer en cualsevol curs.
Vam escriure els objectius generals, el projecte final dividit en dos parts i les activitats a disenyar. Vam buscar diferents fonts per què els alumnes cerquessin informació al respecte: llibres, videos, imatges, articles...seguidament vam començar a dissenyar-les i a donar-los forma.
Respecte a la idea inicial, hem reduit activitats i hem deixat una proposta final per fer un mural a la classe.

El principal problema ha estat unificar criteris, ja que teníem moltes idees.

Tal vegada al ser dos la càrrega de feina es veu incrementada, però realment aprens molt fent la tasca.

Trobo que la webquest és una bona eina de treball, motivadora, engrescadora, a prop de les noves tecnologies i on els alumnes desenvolupen les seves competències més enllà de l'aprenentatge de conceptes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada